شناسهٔ خبر: 67829392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار نایین خبر داد

تجهیز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نایین به موتورسیکلت پیشرو

شهردار نایین گفت: با توجه به وجود ۱۱۰ هکتار بافت تاریخی در شهر نایین، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نایین به یک دستگاه موتورسیکلت پیشرو تجهیز شد.

صاحب‌خبر -

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نائین به منظور تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان در حداقل زمان ممکن و کاهش خسارات ناشی از حوادث، اقدام به خرید و تجهیز یک دستگاه موتور سیکلت پیشرو جهت انجام عملیات‌های امداد و نجات و اطفا حریق کرده است.

وی افزود: با این اقدام زمان رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه کاهش می‌یابد و با توجه به افزایش خودروهای سطح شهر و ازدیاد ترافیک شهری، با این اقدام درصد زیادی از مشکلات نیروهای عملیاتی در رسیدن سریع به محل حادثه را کاهش می‌دهد.

تجهیز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نایین به موتورسیکلت پیشرو

شهردار نائین خاطرنشان کرد: به همین منظور شهرداری نائین این موتورسیکلت را با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و چهارصد میلیون ریال خریداری، تجهیز و در اختیار آتش‌نشانی قرارداد.

شفیعی تصریح کرد: این نوع موتورسیکلت در تسریع نقل مکان به نقطه مورد نظر می‌تواند بسیار مفید باشد و با وجود ۱۱۰ هکتار بافت تاریخی شهر نائین با معابر و کوچه‌های با عرض کم و حتی حوادث کوچک، این موتورسیکلت گزینه بسیار مناسب‌تری برای خدمت‌رسانی سریع و به موقع به همشهریان است.

وی گفت: این موتورسیکلت پیشرو در برابر حوادث کوچک و با مقدار کم و حتی مشکل حشرات و حیوانات موذی در منازل می‌تواند گزینه مناسبی باشد و نیاز نیست ماشین آتش‌نشانی و دستگاه‌های مختلف برای اینگونه حوادث به محل مورد نظر منتقل شود.

نظر شما