شناسهٔ خبر: 67829123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تلاش گلبالیست‌ها برای کسب سکو در پارالمپیک پاریس بعد از ۱۲ سال دوری!

ظریفه ملک‌پور

سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که ۱۲ سال امکان حضور در بازی‌های پارالمپیک را نداشتیم تلاش بر این است که با کسب مدال در پارالمپیک پاریس، دوری ۱۲ ساله را جبران کنیم.

صاحب‌خبر -

بهمن دوستی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چقدر اردوی تدارکاتی ترکیه در روند آماده سازی مردان گلبالیست قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس موثر بود، اظهار کرد: این اردو شرایط بسیار خوبی را برای تیم ما ایجاد کرد و سبب شد تا ارزیابی خوبی از وضعیت فنی تیم گلبال داشته باشیم. در این اردوی مشترک چند دیدار تدارکاتی نیز با تیم‌های گلبال ترکیه داشتیم که سبب شد تا تاکتیک فنی بازیکنان را بررسی و آن ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

وی افزود: در این اردوی مشترک به آن چیزی که انتظار داشتیم از نظر فنی رسیدیم و شرایط گلبالیست‌ها راضی کننده است و اکنون مشکل خاصی از نظر فنی ندارند.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان همچنین با اشاره به همگروهی ایران با فرانسه، برزیل و آمریکا در مرحله مقدماتی بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: اولین بازی ایران در مرحله مقدماتی بازی‌های پارالمپیک با تیم فرانسه ۹ شهریور است که البته بازی سختی برابر میزبان نداریم و تدارکات خوبی برای تیم ایران است تا خود را برای بازی‌های سخت برابر برزیل و آمریکا آماده کند. برد این دیدار انگیزه خوبی برای گلبالیست‌ها خواهد بود تا برابر برزیل که یکی از قدرت‌های برتر در گلبال است بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

دوستی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به صعود تیم ایران از مرحله مقدماتی بازی‌های پارالمپیک هستید، خاطرنشان کرد: با توجه به این که بعد از بازی‌های پارالمپیک لندن امکان حضور تیم گلبال در بازی‌های پارالمپیک وجود نداشت تلاش بر این است که این تاخیر ۱۲ ساله را جبران کنیم و برای اولین بار روی سکو قرار بگیریم. تمام تمرکزمان این دوره کسب مدال است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی از حسن جعفری، محمد پرنیا، نعمت سرافراز، میلاد سوری، محمدمهدی نفیسی نسب و مهدی عباسی به عنوان نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس نام برد.

دوستی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: اگر قبلا مشکل توپ گلبال داشتیم این دوره با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک از نظر تجهیزات و امکانات هیچ مشکلی حتی از نظر توپ نداریم و شرایط راضی کننده است.

انتهای پیام

نظر شما