شناسهٔ خبر: 67828911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۴| میزبان مدعی دموکراسی و حامی رژیم صهیونیستی به «محجبه‌ها» اجازه حضور در المپیک را نمی‌دهد/ محرومیت ورزشکار فرانسوی از حضور در افتتاحیه + عکس

فرانسه که یک کشور مدعی دموکراسی است، این روزها در نقاب اصلی خود به عنوان یک دیکتاتوری ظاهر شده و دونده فرانسوی را به علت داشتن حجاب، حتی از حضور در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس محروم کرد!

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سونکامبا دونده سرعت فرانسه صرفا به علت اعتقاد به احکام اسلامی و رعایت حجاب، از حضور در مراسم افتتاحیه المپیک محروم شد و کمیته المپیک فرانسه نیز در راستای آرام کردن فضای عمومی، طی یک وعده دروغین اعلام کرد در صدد پیدا کردن راه حلی برای حل این مشکل است.

فرانسه که یک کشور مدعی دموکراسی است، این روزها به عنوان یک دیکتاتوری ظالم، حتی با حجاب ورزشکاران هم کار دارد و مشخص نیست این کشور اروپایی که همواره اعلام می‌کند دغدغه آزادی را دارد، چطور می‌تواند این کارهایش را لاپوشانی کند! البته این کشور در گذشته بارها برای بانوان محجبه چه در عرصه ورزش چه در عرصه تحصیلات و حتی در خیابان‌ها مشکل ایجاد کرده است.

هم‌اکنون به جای بهبود کیفیت فاجعه‌بار میزبانی المپیک که صدای تمام کشورها را درآورده است تمام دغدغه‌اش حفظ امنیت و صرف هزینه‌های کلان برای ورزشکاران رژیم منحوس صیهونیستی است که از سوی اکثر ورزشکاران کشورهای حاضر در المپیک تحریم اجتماعی شده‌اند و از کم‌ترین احترام برخوردار هستند.

المپیک ۲۰۲۴| کشور مدعی دموکراسی و حامی رژیم صیهونیستی به محجبه‌ها اجازه حضور در المپیک را نمی‌دهد و یک ورزشکار را محروم کرد! + عکس

این دونده ۲۶ ساله که در ماده ۴۰۰ متر در المپیک به رقابت خواهد پرداخت در این رابطه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: فکر کنید شما برای المپیکی که در کشورتان (فرانسه) برگزار می‌شود انتخاب شده‌اید اما حق حضور ندارید و به خاطر داشتن حجاب منعتان می‌کنند!

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ از ۵ مرداد به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و ۳۲۹ رویداد در ۳۲ رشته ورزشی با حضور ۱۰۵۰۰ ورزشکار از ۱۸۴ کشور جهان برگزار می‌شود. رقابت‌های دوومیدانی بانوان ۱۲ مرداد آغاز می‌شود و فرزانه فصیحی نماینده کشورمان در این مسابقات به رقابت خواهد پرداخت.

گفتنی است؛ پیش از این، دیوید لاپارتیان رئیس کمیته المپیک فرانسه گفته بود: ورزشکاران زن فرانسه حق داشتن حجاب در المپیک را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما