شناسهٔ خبر: 67828736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیدواری گواردیولا به ماندن کوین دی بروینه در منچستر سیتی

رسانه‌های انگلیسی در طول چند هفته اخیر از توافق احتمالی کوین دی بروینه با باشگاه الاتحاد و حضور او در این تیم در فصل آینده خبر داده بودند اما این شایعات تکذیب شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شایعات درباره علاقه باشگاه‌های عربستانی به جذب کوین دی بروینه از چند ماه قبل و پیش از پایان فصل گذشته به گوش می‌رسید و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در طول چند هفته اخیر از توافق احتمالی این بازیکن با باشگاه الاتحاد و حضور او در این تیم در فصل آینده خبر داده بودند.

اما این شایعات از سوی رسانه‌های عربستانی تکذیب شد و با این حال، همچنان بسیاری از هواداران سیتی نگران این هستند که او تصمیمی برای ترک این باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو داشته باشد اما به نظر می‌رسد که خیال پپ گواردیولا از این بابت راحت است.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در گفت‌و‌گو با خبرنگاری پیش از دیدار دوستانه برابر سلتیک در این باره حرف زد: «او جایی نمی‌رود. هر وقت بازیکنی رفت، ما درباره‌اش صحبت خواهیم کرد. البته که تا روز آخر شانس این را داریم که خرید و فروش‎‌هایی انجام دهیم و من هم گزینه اضافه کردن بازیکنان جدید را رد نخواهم کرد اما فکر می‌کنم که ۸۵ تا ۹۰ درصد شانس داریم که همان تیم فصل گذشته را داشته باشیم. از این نظر احساس خوبی دارم چون کیفیت بازیکنانی که در تیم داریم به حدی بالا است که به سختی می‌توان جایگزینی برای آنها پیدا کرد. اما خواهیم دید. از اینکه شاید در لحظات آخر پیشنهادی به دست بازیکنی برسد و آنها جدا شوند خبر ندارم که در آن صورت تصمیم درستی خواهیم گرفت.»

 

 

انتهای پیام/

نظر شما