شناسهٔ خبر: 67828263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد اربعین گیلان خبر داد؛

اعزام خبرنگاران گیلانی برای پوشش رویداد اربعین

سعیده مصطفوی

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان برای پوشش حداکثری اخبار رویداد عظیم اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

 احمدی ادیب امروز پنج شنبه ۴ مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش اصحاب رسانه در انعکاس موضوع اربعین، اظهار کرد: سال گذشته گروهی از خبرنگاران گیلانی برای پوشش خبری اربعین به عراق اعزام شدند و با عملکرد خوبی که داشتند باعث شد گیلان در سطح کشور رتبه عالی را دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه امسال سعی می‌کنیم تا خبرنگاران در یک هفته منتهی به اربعین همراه با مواکب به عراق اعزام شوند، افزود: خدام برای برپایی و آماده سازی موکب معمولا یک هفته قبل از اربعین به عراق می روند که امسال از ۲۲ تا ۲۸ مرداد باید مستقر شوند.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه برای اسکان خبرنگاران اعزامی در نجف و کربلا برنامه‌ریزی های لازم انجام شده، گفت: برای فعالان عرصه خبر در شهرستان‌ها نیز با فرمانداران مکاتباتی صورت گرفته تا از ۱۷ شهرستان گیلان یک خبرنگار فعال به همراه خدام موکب به عراق اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم طی تبادل نظر با اصحاب رسانه بتوانیم نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و امسال عملکرد بسیار بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم، افزود: از سال قبل یک موسسه فرهنگی برای ستاد اربعین گیلان در بستر فضای مجازی تشکیل شد که با تولید محتوا در پیام رسان‌های مختلف فعالیت داشتند و امسال نیز نیازمند کمک اصحاب رسانه برای انعکاس رویداد اربعین هستیم.

احمدی ادیب تصریح کرد: امسال تلاش داریم یک اتوبوس را به خبرنگاران اختصاص دهیم و حدود ۳۰ نفر از اصحاب رسانه در ۶ گروه ۵ نفره شامل گروه‌های مختلف از خبرگزاری‌ها، عکاسان خبری، مطبوعات و فعالان فضای مجازی بتوانند به عراق اعزام شده و به بهترین نحو پوشش رسانه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه از اصحاب رسانه انتظار داریم کلیپ‌ها و تولیدات را موضوع محور کنند و فقط به کلیات نپردازند، تاکید کرد: به دنبال برگزاری جشنواره آثار اربعین هستیم تا این تولیدات بیشتر دیده شوند.

احمدی ادیب با تاکید بر اینکه به دنبال تمرکز بر نقاط اشتراک فرهنگی بین مجموعه‌های مختلف هستیم، گفت: عزیزانی که تولید محتوا کردند برای بیشتر دیده شدند تولیدات خود باید تبادل تولیدات را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام‌

نظر شما