شناسهٔ خبر: 67826906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بذرپاش با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد

وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بذرپاش پس از این دیدار اظهار کرد: جلسه خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم. و نکاتی را در بحث کریدورها و «کلان پروژه ایران راه» را توضیح دادیم؛ پروژه‌هایی که به بهره برداری رسید و پروژه‌هایی که امروز در دستور کار است و می‌تواند در کوتاه مدت یعنی امسال به بهره‌برداری برسد. همچنین پروژه‌هایی که تا پایان دولت ایشان می‌تواند به بهره برداری برسد.

وی افزود: درباره وضعیت ترانزیت کشور و میزان رشد ترانزیت و کلاً شرایط ترانزیت که یکی از شایستگی‌های کشور ما است و رشدی که در این زمینه در سال گذشته و امسال شاهد آن بودیم و همچنین آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن و تأمین زمین توضیحاتی دادم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت چهاردهم، گفت: از چالش‌های پیش‌رو؛ تامین مالی پروژه‌ها و سیاست‌هایی است که ما در این مدت اتخاذ کردیم.

بذرپاش درباره سخنان رئیس جمهور منتخب در این دیدار گفت: آقای پزشکیان در خصوص موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرده و اظهار داشتند که حساسیت‌های کار باید رعایت شود و صحبت دیگر مربوط به تکمیل پروژه‌های کریدوری بود که این موضوع دغدغه ایشان نیز بود و تاکید کردند سریع‌تر به اتمام برسد.

نظر شما