شناسهٔ خبر: 67826139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشکل ترافیک میدان دفاع مقدس با بازگشایی خیابان صناعت برطرف می شود 

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:  به منظور حل مشکل ترافیک در تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس ضرورت دارد تا خیابان صناعت در این محور بازگشایی و مورد استفاده قرار گیرد.  رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:  به منظور حل مشکل ترافیک در تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس ضرورت دارد تا خیابان صناعت در این محور بازگشایی و مورد استفاده قرار گیرد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرمانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهارداشت: شهرداری باید قبل از اجرای پروژه  تقاطع غیر هم سطح دفاع مقدس نسبت به تعیین ورودی و خروجی و مسیرهای جایگزین این محور اقدام می کرد و با شورای ترافیک دراین خصوص هماهنگی های لازم را انجام می داد. 
 
وی بیان کرد: در حال حاضر خیابان صناعت قابلیت دسترسی به کمربندی نسیم شمال را دارد  و می تواند تا حدودی مشکل ترافیکی ایجادشده در این محور را حل کند، لذا مدیریت شهری دراسرع وقت بایستی نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کرده و شرایط استفاده شهروندان از آن را فراهم کند.

فرمانی همچنین در تذکری خواستار تسریع در اجرای پروژه بهسازی و مرمت خیابان پیغمبریه قزوین و اتمام عملیات عمرانی در این مسیر شد و گفت: این پروژه در حال انجام است و ضرورت دارد به منظور برطرف شدن مشکلات ترافیکی درآن و جلب رضایت شهروندان در اجرای پروژه تسریع شود. 
 
رئیس شورای اسلامی شهرقزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید برای معرفی شهر قزوین درسطح کشور و بین المللی تلاش شود خاطر نشان کرد: در راستای معرفی بیشتر جاذبه های تاریخی فرهنگی و گردشگری شهر قزوین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد ودر این جهت شورا آماده همکاری و حمایت است. 

انتهای پیام

نظر شما