شناسهٔ خبر: 67825983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران:

به مشکلات ۱۳ واحد تولیدی در تهران رسیدگی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از رسیدگی به مسائل، مشکلات و موضوعات ۱۳ واحد تولیدی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علیمهری از برگزاری بیست‌وهشتمین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی اعتراضات واحدهای صنعتی و تولیدی و با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی افزود: در جلسه مذکور مسائل، مشکلات و موضوعات ۱۳ واحد تولیدی مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت تولید، اضافه کردن محصول جدید و جابه‌جایی واحدها در سطح استان تهران عمده تقاضاهای مطروحه در این جلسه بود، اضافه کرد: به همه موارد رسیدگی و مصوبات مربوطه دریافت شد.

علیمهری تصریح کرد: طبق گزارش ارائه شده توسط دستگاه‌ها و بانک‌ها از نحوه پرداختی‌های خود از محل بند الف این تبصره، اعلام شد که بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های تولیدی و خدماتی پرداخته شده است.

وی با اشاره به بررسی ۱۹ طرح در کمیته استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، عنوان کرد: بیش از ۸۰۸ میلیارد تومان برای طرح‌های مذکور تسهیلات مصوب شده است.

معاون استاندار تهران تسهیلات ۱۹ طرح کمیته تبصره ۱۸ را مربوط به حوزه‌های جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد برکت، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: به طرح‌های مربوطه تا یک ماه آینده تسهیلات پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما