شناسهٔ خبر: 67825824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان: پروژه‌ها در بهترین وضعیت تحویل دولت چهاردهم شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان بر پیگیری پرقدرت امور توسط مدیران تاکید کرد و گفت: تغییر دولت نباید تاثیری در اراده مدیران برای خدمت‌ به مردم داشته باشد و پروژه‌ها باید در بهترین وضعیت به دولت چهاردهم تحویل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار کرد: همه باید قدرت بیشتری را برای خدمت به مردم صرف کنند و تا آخرین روزی که مسوولیت دارند برای به نتیجه رساندن طرح‌ها تلاش کنن؛ چرا که ضعیف شدن اقدامات می‌تواند نشانی از بی‌تقوایی باشد.

دوستی تاکید کرد: اصالت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با تمام کردن خانه‌ها است و باید با فوریت و ارزان‌ترین قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن را تکمیل و تحویل مردم کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: هیچ یک از مدیران حق ندارند ریالی از منابع تامین زیرساخت آب و برق نهضت ملی مسکن را در جایی دیگر هزینه کنند، از این رو انضباط مالی در این حوزه باید به جد رعایت شود.

وی یادآور شد: لازم است تحویل زمین‌های مورد نیاز برای احداث پست‌های برق نیز با اولویت انجام‌ شود.

دوستی سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها را نرمال ارزیابی کرد و گفت: اصلی‌ترین مشکل در نهضت ملی، شهرستان بندرعباس است که در صورت سرعت گرفتن کار، نتایج بهتری به دست خواهد آمد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌ کرد: ابلاغیه‌ها و دستورات رییس جمهور شهید در شورای عالی مسکن باید ملاک عمل همه مدیران باشد و با کمترین کاستی اجرا شود.

در این نشست علاوه بر وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها، اجرای زیرساخت‌های آب و برق نیز با جزئیات مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما