شناسهٔ خبر: 67825333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کلوب| مدیرعامل استقلال و شروع بهانه‌ها در ابتدای راه!

فرشید سمیعی چند روزی است به صورت رسمی، پست مدیرعاملی باشگاه استقلال را در اختیار گرفته و از این رو بیشتر نگاه ها در مورد فصل نقل و انتقالات به سوی اوست.

صاحب‌خبر -

 وقتی هیچ خبری از جواد نکونام به عنوان سرمربی آبی پوشان نیست، همه نگاه ها به سمت سمیعی دوخته می شود. صد البته هواداران استقلال انتظار یک پاسخگویی درست و بی بهانه در مورد اوضاع و احوال تیم محبوبشان در فصل نقل و انتقالات هستند، وقتی تیم های مدعی دیگر از جمله سپاهان و پرسپولیس و تراکتور در حال جذب نیروهای مورد نظر خود و برای هوادارانشان حامل خبرهای خوب هستند.

هواداران آبی در رسانه ها اسم های متفاوتی همچون مامه تیام و علی کریمی را می شنوند و امیدوار می شوند که واقعا با خصوصی شدن باشگاه شان این خبرها رنگ واقعیت به خود بگیرد اما وقتی به یکباره فرشید سمیعی جلوی تریبون ها از کنسل شدن پیوستن علی کریمی خبر و هیچ واکنشی هم در مورد جذب بازیکنان دیگر از خود نشان نمی دهد، هوادار استقلال را ناامید و بی انگیزه می کند.

فرشید سمیعی می داند که صبر هوادار استقلال دیگر مثل گذشته نیست و نمی تواند کم کاری و بهانه های مختلف را دیگر تحمل کند. وقتی جام های متعدد یکی پس از دیگری به دلیل همین عدم یارگیری مناسب در فصل نقل و انتقالات از دست رفته دوباره برای شروع فصل جدید حوصله شنیدن بهانه های همیشگی را ندارد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

نظر شما