شناسهٔ خبر: 67824835 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

از سری رویدادهای هنری قرارگاه استانی شهید آوینی؛

برگزاری کارگاه آموزش عکاسی درگچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با حمایت قرارگاه استانی شهید آوینی در شهرستان گچساران خبر داد.

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، اورنگ نارکی در این رابطه اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به مدت ۳ روز از ۶مردادماه تا ۸ مردادماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران جهت علاقه مندان این رشته برقرار می باشد.


وی با بیان اینکه این کارگاه شامل مبانی و سرفصل‎های اصلی عکاسی بوده با هدف آشنایی بیشتر علاقمندان هنر عکاسی و فیلمبرداری ترتیب یافته است .
نارکی خاطر نشان کرد: استعداد کار آموزان هنر عکاسی و فلیمبرداری در این کارگاه های آموزشی بیشتر شکوفا می شود و کسانی که می خواهند در این رشته هنری فعالیت کنند زمینه اشتغال آنان فراهم می شود .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه را آشنایی هنرمندان با هنر عکاسی و ایجاد انگیزه برای تلاش در زمینه تولید اثار هنری ، رشد و شکوفایی استعداد‌های هنری دانست و افزود: برگزاری این کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی هنرمندان شهرستان ضروری و حضور و بروز هنر در سطح تمامی اقشار و جامعه، موجب پویایی هنر و هنرمندان است.
نارکی در ادامه بیان کرد: هنردوستان جهت شرکت در این کارگاه می‎توانند به اداره فرهنگ و ارشاد واقع در مجتمع ادارات مراجعه و ثبت نام نمایند.

نظر شما