شناسهٔ خبر: 67824387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

سرم به اندازه کافي براي زائرين اربعين حسيني(ع) در استان در دسترس است

صاحب‌خبر -
سرم به اندازه کافي براي زائرين اربعين حسيني(ع) در استان در دسترس است
خبرگزاری آریا-معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:سرم به اندازه کافی برای زائرین اربعین حسینی(ع) در استان در دسترس است.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛دکتر هومن قصری با اعلام این خبر گفت: دارو و تجهیزات پزشکی در سطح شهر مریوان پیش بینی و تدارک دیده شده که باتوجه به احتمال گرمای هوا، سرم هم به اندازه کافی پیش بینی می‌شود.
وی از اقدامات و مکاتبات لازم در خصوص تامین نیازها دارویی زائرین با سازمان غذا و داروی کشور و تمامی شرکت های توزیع داخل و خارج از استان خبر داد و افزود:شرکت های توزیع کننده دارو هم مثل سال قبل در حال آماده باش قرار گرفته تا در موقع لزوم نسبت به رفع نیاز احتمالی مراکز اقدام کنند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به ارسال ابلاغیه جهت آمادگی تمامی داروخانه های سطح استان گفت: این ابلاغیه به جهت ارائه خدمات دارویی به زوار بویژه خدمات دارویی شبانه روزی به مراجعین به داروخانه های شبانه روزی ارسال شده است.
دکتر قصری تاکیدکرد:کارشناسان معاونت غذا و دارو تا پایان اربعین حسینی(ع) برای بررسی و کنترل و رفع کمبودهای دارویی احتمالی، بصورت حضوری و غیر حضوری و شبانه روزی آماده پاسخگویی می باشند.

نظر شما