شناسهٔ خبر: 67823655 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نتانیاهو در کنگره: تظاهرکنندگان مقابل کنگره به بازیچه دستان ایران تبدیل شده اند / تهران جوخه‌های مرگ را به آمریکا می‌فرستد / آمریکا و اسرائیل قادر به تشکیل یک اتحاد امنیتی در خاورمیانه برای مقابله با تهدید ایران هستند

بنیامین نتانیاهو امشب در میان کف زدن مکرر جمهوری‌خواهان و چندین صندلی خالی قابل توجه دموکرات‌ها وارد صحن کنگره شد و پشت تریبون رفت. هزاران معترض به جنگ غزه و حامی فلسطینیان امروز در واشنگتن به خیابان رفته‌اند و تظاهراتی تحت عنوان «روز خشم» علیه حضور نتانیاهو برپا کرده‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بنیامین نتانیاهو امشب در میان کف زدن مکرر جمهوری‌خواهان و چندین صندلی خالی قابل توجه دموکرات‌ها وارد صحن کنگره شد و پشت تریبون رفت.  
 
به گزارش «انتخاب»؛ این چهارمین سخنرانی آقای نتانیاهو در کنگره آمریکاست.
 
هزاران معترض به جنگ غزه و حامی فلسطینیان امروز در واشنگتن به خیابان رفته‌اند و تظاهراتی تحت عنوان «روز خشم» علیه حضور نتانیاهو برپا کرده‌اند.
 
 نتانیاهو در سخنرانی خود گفت: تظاهرکنندگان مقابل کنگره به بازیچه دستان ایران تبدیل شده اند. ایران اکنون از معترضان خارج از کنگره حمایت مالی می کند.
 
نتانیاهو در بخشی از سخنان خود به موضوع ایران بازگشت و گفت که هدف اعلام شده این کشور تحمیل «اسلام افراطی بر جهان» است.
 
وی افزود: ایران جوخه های مرگ را به آمریکا می فرستد.
 
نخست وزیر اسرائیل در ادامه گفت که آمریکا و اسرائیل قادر به تشکیل یک اتحاد امنیتی در خاورمیانه برای مقابله با تهدید ایران هستند.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما