شناسهٔ خبر: 67823469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالان ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب در شهرستان فردیس تجلیل شدند

کرج - ایرنا - فعالان ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» رییس جمهور منتخب در شهرستان فردیس با برگزاری همایشی در این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، برادر زاده رییس جمهور منتخب چهارشنبه شب در این همایش گفت: انتخاب دکتر پزشکیان با مشارکت مردم‌ صورت پذیرفت و ریل گذاری مسیر چهارساله در کنار مردم با نهادن دولت جدید بسیار ارزشمند خواهد بود.

حسین پزشکیان》اضافه کرد: یکی از دلایل موفقیت رییس جمهور منتخب گفتمان وحدت آفرین بود که در نهایت منجر به یک همدلی و اتحاد برای ساختن ایرانی آباد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب چندین بار شخصا و از طریق رسانه ملی اعلام کرده که وابسته به هیچ حزبی و جناح نیست، افزود: رییس جمهور منتخب یک فرد مردمی است که رییس جمهور تمامی ایرانیان است.

فعالان ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب در شهرستان فردیس تجلیل شدند

برادر زاده رییس جمهور منتخب با اشاره به اینکه اصولگریان و اصلاح طلبان یکی از بحث‌های مهم در صحبت های رییس جمهور منتخب بوده است، بیان کرد: دکتر مسعود پزشکیان پایبند به اصول نظام، انقلاب اسلامی و فرامین رهبری است و با این اصول عزت و استقلال ملی حفظ خواهد شد.

پزشکیان با اشاره به اینکه برخی مسایل نیاز به اصلاح دارد، خاطرنشان کرد: همه مردم‌ با هر زبان ، نژاد و طیف سیاسی باید با همدلی برای آینده کشور تلاش کنند و اختلافات را برای حفظ منافع ملی کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه در دولت جدید باید با پیگیری مطالبات مردم بتوانیم سبب پیشبرد اهداف کشور و ملت شریف ایران باشیم، بیان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری باید از تمام ظرفیت‌های یک جامعه برای پیشرفت کشور استفاده شود.

پزشکیان با بیان اینکه مطالبات باید با رویکر منافع کشور و مردم‌ باشد و از هرگونه باند بازی، دوست بازی جلوگیری و از افراد توانمند بهره گیری شود، افزود: باید با دست به دست دادن یکدیگر سبب پیشبرد منافع استانی، شهرستانی و شهری شویم و امید را در دل مردم زنده کنیم.

در این همایش برخی از مسوولان، اعضای شورای شهرهای فردیس و مشکین دشت به همراه ۴۰۰ نفر از فعالان ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در شهرستان فردیس حضور داشتند.

نظر شما