شناسهٔ خبر: 67822707 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تجمع ده‌ها هزار معترض به نسل کشی در غزه همزمان با سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا

همزمان با سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، ده‌ها هزار معترض به نسل کشی در غزه در مقابل ساختمان کنگره تجمع خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع رسانه‌ای پیش بینی می‌کنند امروز همزمان با سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، ده‌ها هزار معترض جنگ غزه در بیرون ساختمان کنگره تجمع اعتراضی برگزار کنند.

به نمایندگان کنگره و مشاوران آنها اطلاع داده شده که همزمان با سخنرانی «بنیامین نتانیاهو»، منتظر تجمع گسترده معترضان در بیرون ساختمان کنگره باشند.

صد‌ها نفر از هواداران فلسطین در آمریکا هم دیروز در اعتراض به سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا و سخنرانی وی در کنگره این کشور، در داخل ساختمان کنگره دست به تحصن زدند.

سازمان «صدای یهودیان حامی صلح» اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی آمریکا بیش از ۳۰۰ نفر از معترضان را بازداشت کردند.

در حالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است امروز (چهارشنبه) در کنگره آمریکا سخنرانی کند که خشم عمومی به دلیل جنگ خونین در غزه و نسل کشی فلسطینیان باعث تحریم گسترده این مراسم از سوی قانونگذاران ایالات متحده شده است.

بر این اساس، اکنون شمار تحریم کنندگان سخنرانی نتانیاهو در کنگره به ویژه در میان حزب دموکرات در حال افزایش است.

معترضان حاضر در مقابل کنگره آمریکا در واشنگتن با سردادن شعار‌هایی خواستار بازداشت نتانیاهو و مقامات صهیونیست به دلیل جنایت‌های جنگ غزه شدند. / مهر

نظر شما