شناسهٔ خبر: 67822505 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تغییر ساعت کاری اداره‌های فارس از ششم مرداد؛ یک روز هم تعطیل شد تغییر ساعت کاری اداره‌های فارس از ششم مرداد؛ یک روز هم تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به علت ماندگاری گرمای هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان در هفته پیش رو از شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

محسن نعمتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: به علت ماندگاری گرمای هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در هفته پیش رو از شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته تغییر کرد.

 او افزود: با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تایید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود.  

نعمتی ادامه داد: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند.  

او تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به برنامه ریزی و نظارت بر دورکاری کارکنان و کنترل آن، اقدام کنند.

نعمتی اضافه کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالا‌های ضروری، باید براساس روال قبل ارائه خدمت کنند.

نظر شما