شناسهٔ خبر: 67822016 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

با امضای تفاهم نامه ای میان وزارت صمت و مجموعه هفتا انجام می شود؛

بازارسازی برای فروش محصولات خانگی و خرد | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

در راستای توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی، تفاهم نامه ای میان وزارت صمت و مجموعه هفتا به امضا رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست های کلان اشتغال ابلاغی مقام معظم رهبری همچنین تقویت تولید کنندگان خرد و در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت در خصوص تقویت بازار کار به امضا رسید. 
این تفاهم نامه ۵ ماده ای که مدت زمان آن ۲ سال خورشیدی است به امضای «محمد حسین قمری» مدیر کل دفتر خدمات عمومی مرکز اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت و «مرتضی احمدی» مدیر عامل مجموعه هفتا رسید . 
موضوع این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای تسهیل در تامین کالای ایرانی مانند مواد غذایی، سوغات ، صنایع دستی و .... جهت بازاریابی و فروش در بستر آفلاین و آنلاین برون مرزی و درون مرزی است .
اجرای این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی است که می‌تواند منجر به افزایش تولید و فروش کالاهای ایرانی در بازارهای داخلی و بین المللی شود. پیش‌بینی بر این است که با این همکاری، درآمد حاصل از فروش کسب و کارهای خرد افزایش یابد.
مدیرکل دفتر خدمات عمومی مرکز اصناف وزارت صمت در آیین امضای این تفاهم نامه با اشاره به اهمیت بازارسازی کسب‌وکار خرد، خانگی و محلی گفت: یکی از کارهایی که لازم بود در دولت انجام شود، بازارسازی برای فروش محصولات خانگی و خرد است. امروزه فروش مهم‌ترین دغدغه کارآفرینان محلی است. 
وی افزود: در این طرح سامانه‌ای جهت درج محصولات نیز معرفی‌ می‌شود که افراد می توانند با درج محصولات خود، علاوه بر حضور در بازارهای داخلی کالاهای با کیفیت خود را نیز در بازارهای بین المللی و منطقه‌ای در معرض نمایش بگذارند.

نظر شما