شناسهٔ خبر: 67821837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

مراکز نیکوکاری سرمایه‌های اجتماعی کمیته امداد هستند

گرمی- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری سرمایه‌های اجتماعی و بازوی توانمند کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد عصر چهارشنبه در سفر یک روزه به شهرستان گرمی و دیدار با مسئولان مرکز نیکوکاری مرحوم «حاج حسن بخشی» این شهرستان اظهار کرد: در سطح استان اردبیل ۱۵۸ مرکز نیکوکاری فعالیت دارند که با همراهی این مراکز توانسته‌ایم پاسخگوی بخش مهمی از نیازهای مددجویان باشیم.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان سرمایه اجتماعی و بازوی توانمند کمیته امداد نقش بسزایی را در رفع امور فقرا و نیازمندان جامعه ایفا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در سطح شهرستان گرمی ۱۲ مرکز نیکوکاری به خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارائه می‌کنند، گفت: یکی از این مراکز که برنامه‌های مناسبی را در رفع نیازمندی و همچنین ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت به انجام رسانده، مرکز نیکوکاری مرحوم «حاج حسن بخشی» است.

حسین‌نژاد با قدردانی از فعالیت‌های بی‌وقفه مراکز نیکوکاری در شهرستان گرمی افزود: این مراکز بی‌هیچ چشم‌داشتی در خدمت خانوار نیازمند منطقه هستند که تمامی اقدامات آنها را ارج می‌نهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان گرمی در چهار ماهه سال‌جاری بیش از ۶ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال به صورت نقدی و بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به صورت غیرنقدی به نیازمندان این شهرستان کمک کرده‌اند.

حمایت از نخبگان نیازمند مهمترین دغدغه کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیته امداد توجه و رسیدگی به مشکلات نخبگان تحت حمایت است تا آنها در شرایط بهتری به مدارج بالاتری در سطح جامعه دست یابند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سطح استان اردبیل ۴۴۰ نخبه قرآنی، علمی، ورزشی و هنری شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی کمیته امداد رفع مشکلات نخبگان تحت حمایت است، یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و دارای استعداد برتر سرمایه‌های کمیته امداد هستند که در تلاش هستیم آینده درخشانی را برای آنها رقم بزنیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در شهرستان گرمی ۲۷ نخبه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: از دیدار با دانشجوی تحت حمایت بسیار خرسند هستیم که با رتبه برتر در رشته دندان‌پزشکی مشغول به تحصیل است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نخبگان تحت حمایت که با محدودیت و مشکلات بیشتری نسبت به سایر افراد جامعه روبه‌رو هستند، با توکل بر خدا و همت مضاعف می‌کوشند تا به فردی موفق در جامعه تبدیل شده و موجب افتخار خانواده خودشان شوند.

نظر شما