شناسهٔ خبر: 67821744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای حضور در قهرمانی آسیا؛ ترکیب تیم جوانان کاراته مشخص شد

تهران- ایرنا- مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم کاراته جوانان پسران برگزار گردید تا ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، پس از برگزاری مسابقه انتخابی، ۵ کاراته‌کا موفق شدند با برتری مقابل رقبای خود جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فیلیپین را بدست آورند.

در ۵۵- کیلوگرم، سبحان اخلاقی از تهران، در ۶۱- کیلوگرم، ابوالفضل همدم جو از کرمان، در ۶۸- کیلوگرم، محمد رجبی از البرز، در ۷۶- کیلوگرم، وهاب شاهمیر از البرز و در وزن ۷۶+ کیلوگرم، مهدی حسین‌زاده از مازندران نفرات برتر پیکارهای امروز بودند که جواز حضور در قهرمانی آسیا را کسب کردند.

همچنین با تصمیم کادر فنی، محمدامیر قوامی از کردستان و امیرمحمد سبزواری از کرمانشاه در وزن ۵۵- کیلوگرم، سبحان فراهانی از مرکزی در وزن ۶۱- کیلوگرم، محمدامین الاسلامی از مازندران در وزن ۶۸- کیلوگرم، محمدحسین فراهانی از مرکزی در وزن ۷۶- کیلوگرم، علیرضا عربی از تهران و امیرحسین آدینه از قزوین در وزن ۷۶+ کیلوگرم در اردوی تیم‌ باقی ماندند.

اردوی تیم کاراته جوانان از صبح فردا پنجشنبه در موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس تهران آغاز شده و تا ۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما