شناسهٔ خبر: 67821236 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سید اسدالله حسینی چهره شاخص قرآن استان بوشهر را تسلیت گفت

ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت چهره شاخص قرآن استان بوشهر مرحوم سید اسدالله حسینی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون کتاب شریف آسمانی ما، آیینه‌ای است که در بلندای آن تعالی روح و بالندگی انسان ظهور و بروز می‌یابد. حاملان قرآن کریم معلمان و مبلغانی هستند که در این آیینه، جان و روان خویش را جلا داده و نور این مصحف آسمانی را به کام مشتاقان هدایت و تربیت می‌نوشانند. باخبر شدیم متاسفانه آقای سید اسدالله حسینی خادم قرآن و اهل بیت و مدیر موسسه ثقلین روستای قرآنی و خوش نام کشور، چارک، به رحمت خدا رفتند. بدین وسیله این ضایعه بزرگ را به جامعه قرآنی کشور تسلیت عرض می نماییم. بی تردید تلاش‌های آن بزرگوار، در عرصه‌های توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، برای همیشه در یاد مردم شریف بوشهر روستای چارک باقی خواهد ماند. از خداوند متعال علو درجات و حشر با قرآن و ائمة معصومین علیهم صلوات الله و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

نظر شما