شناسهٔ خبر: 67820482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

فرمانده نیروی‌زمینی ارتش: ارتش ایران نماد ایستادگی در مقابل دشمنان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش ایران نماد اقتدار و سمبل ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان است، امروز به عنوان ارتشی که تجهیزات پیچیده و کاملا فنی در اختیار دارد در همه عرصه‌ها به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش ایران نماد اقتدار و سمبل ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان است، امروز به عنوان ارتشی که تجهیزات پیچیده و کاملا فنی در اختیار دارد در همه عرصه‌ها به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد افزود: ارتش با اقتدار تحرکات دشمن را رصد و از مرزها محافظت می‌کند، هم اینک ۱۱ تیپ نیروی زمینی در مرزها در حال انجام ماموریت است.

وی بیان کرد: امروز بر هیچ محقق، دانش پژوه و کسی که در عالم سیاست به دنبال حقیقت است، پوشیده نیست که ایران به برکت زعامت ولی فقیه، کشوری مقتدر است، انقلاب اسلامی علاوه بر اقتدار داخلی بر معادلات سیاسی دنیا نیز تاثیرگذار است.

فرماندهی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: قدرت افکنی و اقتدار ایران رهین بصیرت امام(ره)، شجاعت، معرفت و بصیرت الهی مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق اوج نمایش اقتدار الهی نظام بود؛ افزود: دشمنان ۲ مرتبه طعم تلخ موشک های ایران را چشیدند یک مورد در عین الاسد و یک مورد هم در عملیات وعده صادق بود.

حیدری اظهار کرد: اگر تا قبل از عملیات وعده صادق، عده ای شک داشتند که ایران اسلامی قدرتمند و قدرت افکن است، در این عملیات اقتدار نظام را دیدند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز در زمینه خودکفایی محصولات دفاعی و به عرصه ظهور رساندن این قدرت، اسم و رسم ویژه ای در جهان دارند، سردار سلیمانی یکی از اعضای نیروهای مسلح و خار چشم دشمنان بود.

معاون امنیتی و انتظامی خراسان رضوی نیز گفت: هر زمان کار مهمی در استان داشتیم ارتش بدون درنگ و با سرعت پای کار آمده است.

محمد زهدی افزود: روزانه تا ۱۵۰ نفر به خاطر تجاوز مرزی دستگیر می‌شوند، در حال حاضر با همت ارتش و گروه های مهندسی و قرارگاه خاتم الانبیا، عملیات انسداد مرز در حال انجام است و درآینده نزدیک وضعیت بهتر و انسداد به صورت کامل انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی‌زمینی ارتش: ارتش ایران سنبل ایستادگی در مقابل دشمنان است

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ رضا آذریان که از اسفندماه ۹۵ به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق خدمت می‌کرد، به افتخار بازنشستگی نایل شد.

امیر سرتیپ دوم «سیروس امان‌الهی» پیش از این به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا فعالیت می‌کرد که از امروز به عنوان فرمانده منطقه شمال شرق منصوب شد./ایرنا

نظر شما