شناسهٔ خبر: 67820394 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جهاد اسلامی فلسطین اظهارات وزیر تندرو صهیونیست درباره مسجدالأقصی را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهارات وزیر تندروی رژیم صهیونیستی درباره تشدید یورش‌ها به مسجدالأقصی و هتک حرمت آن را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: جنبش جهاد اسلامی امروز (چهارشنبه) به اظهارات «ایتامار بن گویر» وزیر تندروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که خواستار تشدید یورش‌ها به مسجدالأقصی و عبادت در آن به عنوان کنیسه یهودی شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی تأکید کرد: اظهارات بن گویر به منزله صدور دستور برای ریختن خون (فلسطینیان) از طریق تعرض به مقدسات است و سعی دارد فضای مناسبی برای پاکسازی نژادی که از قبل نیز گروهک‌های شهرک‌نشین را برای این منظور آماده کرده است، ایجاد کند.

این جنبش فلسطینی، رژیم صهیونیستی و حامیان آن را مسئول کامل رفتار مقام‌های این رژیم از جمله بن گویر جنایتکار و اظهارات او دانست و افزود: رژیم‌های عربی نیز به دلیل استمرار مسیر سازش با رژیم جنایتکار و هتاک به مقدسات و رژیمی که به جنگ نسل‌کُشی و گرسنه‌سازی ملت فلسطین ادامه می‌دهد، مسئول هستند.

جهاد اسلامی همچنین خواستار قطع روابط فوری با رژیم صهیونیستی شد و از ملت فلسطین نیز خواست تا به دفاع از اماکن مقدس امت اسلامی از جمله معراجگاه نبی اکرم (ص) ادامه دهد.

پنجشنبه گذشته نیز بن گویر تحت حمایت شدید نیرو‌های امنیتی به مسجدالاقصی یورش برده بود.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیش از این نیز چندین بار از صهیونیست‌ها خواسته بود که به مسجدالاقصی یورش ببرند.

وی در ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان گذشته هم از صهیونیست‌ها خواسته بود که به این مکان مقدس هتک حرمت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما