شناسهٔ خبر: 67820235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی از آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار مجتبی باستان در آئین اختتامیه دوره یاوران ولایت استان مرکزی درخصوص طرح یاوران ولایت اظهار کرد: این طرح تلاش می‌کند با انسجام و کار گروهی و هماهنگ، استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کند و در این فرصت طلایی استفاده از ظرفیت های نهفته و پویای این قشر آینده ساز باید به صورت هدفمند همراه با برنامه‌ریزی دقیق دنبال و بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه شناخت و معرفت نسبت به دین و تحول برای تکامل خود و شکوفایی جامعه باید به عنوان یک دغدغه و نیازمندی برای دانش آموز محسوب شود و نیازمند کار تشکیلاتی است.

باستان با بیان اینکه امروز دشمنان ما به هر طریقی درصدد ایجاد روزنه برای ضربه زدن به پیکره جامعه اسلامی هستند افزود: امروز قالب جنگ از سخت و نیمه سخت به میدان های شناخت و ادراک آمده است. دشمن با بهره گیری از ذهن ها و وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال تسخیر قلب و فهم جامعه به ویژه نسل جدید است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: بهره گیری از همه بخش ها از جمله فضای مجازی و دنیای رسانه زمینه را برای هر حمله‌ای از سوی دشمن فراهم کرده است، لذا ما در تلاش‌ایم با برگزاری اینگونه دوره‌های توانمندسازی این فهم و شناخت نسبت به شگردهای مختلف دشمن را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، وی خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی و جهادی در حال پیگیری و اجراست و امیدواریم دوره ها به صورت کیفی و اثربخش در همه نقاط کشور تا قبل از فرارسیدن سال تحصیلی جدید برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما