شناسهٔ خبر: 67819866 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تخفیف خدمات آموزشی جهاددانشگاهی همزمان با سالگرد این نهاد - اکونی

اقتصاد ایران: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی خدمات آموزشی این نهاد تخفیف دار شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد برای تمامی خدمات آموزشی خود در مراکز آموزشی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور تخفیف 25 درصدی در نظر گرفته است.

 علاقه‌مندان از تاریخ 6 مردادماه تا 20 مردادماه (به مدت دو هفته) فرصت دارند تا از این امکان استفاده کرده و در دوره‌های آموزشی مختلف این مراکز شرکت کنند.

 دوره‌ها و سطوح آموزشی در این نهاد بسیار متنوع است و هر یک، مخاطبان خاص خود را دارد. آموزش عالی، آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، آموزش کارکنان دولت، آموزش‌های مجازی و از راه دور، آموزش‌های بین‌المللی از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

تعداد کل مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی 155 مرکز در 87 شهر است که با بیش از 2 هزار دوره‌های آموزشی فعال، سالانه بالغ بر 750 هزار نفر از آنها استفاده می کنند.

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، سابقه‌ای 44 ساله در رصد مسائل و چالش‌های کشور و حل آن با اعتماد به توان متخصصان داخلی و تولید فناوری‌های پیشرفته موردنیاز دارد و امروز عموم مردم ایران اسلامی، می‌توانند از دستاوردهای آن در حوزه‌های پزشکی، مهندسی و کشاورزی تا ارائه آموزش‌های تخصصی و اقدامات فرهنگی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما