شناسهٔ خبر: 67818970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

توان موشکی ایران و دستاورد‌های جبهه مقاومت مصداق بارز سنت امداد الهی است

اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: موفقیت‌های شهید تهرانی مقدم در عرصه توان موشکی کشور و دستاورد‌های جبهه مقاومت از نمونه‌ها و مصداق‌های بارز سنت امداد الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم پر فیض زیارت عاشورا که در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد، گفت: سنت ویژه امداد الهی نصیب تلاش مومنان در مسیر حق می ‎شود.

وی افزود: سنت امداد الهی، شامل کسی می‌شود که تلاش و کوشش می‌کند، اما اگر این تلاش و کوشش از سوی مومنان و در مسیر حق انجام شود، این امداد مضاعف خواهد شد.

به گفته وی موفقیت‌های شهید تهرانی مقدم در عرصه توان موشکی کشور و دستاورد‌های جبهه مقاومت از نمونه‌ها و مصداق‌های بارز سنت امداد الهی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز توان دفاعی کشور به جایی رسیده که در عملیات وعده صادق تمام ظرفیت ناتو آماده شده و حتی برخی کشور‌های غربی‌ها با تمام توان برای منصرف کردن ایران اسلامی به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از زیرمجموعه‌های سنت امداد الهی را سنت تزئین دانست و اظهار داشت: این زینت دادن هم شامل امور پسندیده برای مومنان و هم کار‌های ناپسند برای گناهکاران و کافران می‌شود.

وی به نمونه‌هایی در تاریخ اسلام در خصوص سنت تزیین اشاره کرد و شهادت یاران امام حسین(ع) در کربلا و قساوت دشمنان اهل بیت(ع) را در این زمینه یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان روند نفوذ شیطان را شامل پنج مرحله دانست و اظهار داشت: تزئین، ایجاد آرزو‌های باطل به دل ها، وسوسه اکید، تسویل و امر و دستور توسط شیطان از جمله مراحل این نفوذ محسوب می‌شود.

مراسم زیارت عاشورا همه ساله در دهه دوم ماه محرم از سوی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کاشان در خانه تاریخی آل یاسین برگزار می‌شود، بیش از یک قرن است که مرثیه خوانی در خانه‌ی تاریخی آل یاسین کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

نظر شما