شناسهٔ خبر: 67818811 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اتمام ثبت‌نام ۹۰ درصدی دانش‌آموزان ابتدایی/ لزوم نام‌نویسی نوآموزان در مراکز مجوزدار

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس رصدهای صورت گرفته ثبت‌نام پایه ابتدایی تا ۹۰ درصد پیش رفته است.

صاحب‌خبر -

وجیهه فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام مدارس پایه ابتدایی اظهار کرد: تاکنون ۹۰ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس ثبت‌نام شدند و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

وی درخواست و اصرار والدین برای ثبت‌نام خارج از محدوده را در بعضی از نواحی و مناطق عمده‌ترین چالش در سال جاری دانست و افزود: بهترین مدرسه برای دانش‌آموزان مدرسه محل سکونت است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه چالش خاصی نداریم و به‌صورت مدرسه‌ای نام‌نویسی مدارس را پیگیری می‌کنیم تا در اسرع وقت، اقدامات تکمیلی اجرایی شود.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های ثبت‌نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی مدارس و سازماندهی نیروی انسانی در اسرع وقت، گفت: در این مسیر دوره‌های توانمندسازی معلمان در تابستان سال‌جاری برگزار خواهد شد.

فاضلی دقت‌نظر خانواده‌ها را برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در پیش‌دبستانی‌ها مهم دانست و خاطرنشان کرد: والدین باید فرزندان خود را در مراکز دارای مجوز ثبت‌نام کنند و از نام‌نویسی زودتر از موعد خودداری کنند، چرا که تعجیل در ثبت‌نام مدارس امکان‌پذیر نیست.

نظر شما