شناسهٔ خبر: 67818743 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بازگشایی شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول ۴.۲ کیلومتر بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی‌نسب صبح چهارشنبه در آئین بازگشایی محور یاد شده اظهار کرد: پس از اتمام عملیات اجرایی فاز نخست و رفع برخی کاستی‌های باقیمانده اکنون با حضور فرمانده پلیس راه استان، ۴.۲ کیلومتر این محور مورد تأیید و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

وی بیان کرد: طول کامل مسیر مجتمع دسترسی به مجتمع بندری نگین ۹.۴ کیلومتر است که این پروژه اکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی تا هفته دولت امسال یک کیلومتر دیگر از این محور افتتاح خواهد شد و افتتاح کامل مسیر نیز تا پایان سال محقق می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح علاوه بر تسهیل در تردد جامعه پیرامونی به سرعت بخشی در روند سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین نیز کمک شایانی می‌کند.

لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قدیم

شکیبی‌نسب ادامه داد: همچنین از روز گذشته عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قدیم دسترسی به جزیره شیف و شرکت‌های پیرامونی در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین تسهیل در روند تردد کامیون‌های ترانزیتی با همکاری شرکت سرمایه‌گذار در مجتمع بندری نگین آغاز شده است.

وی افزود: فرایند تأمین اعتبار پروژه روکش آسفالت در بخش کیلومتر پنج تا هشت مسیر و همچنین لکه‌گیری نقاط تخریبی از سه ماه پیش آغاز شده بود که این مهم پس از طی تشریفات قانونی اکنون محقق شده است.

شکیبی نسب افزود: ترددهای ۱۵ سال اخیر در این محور بویژه در قطعه کیلومتر پنج تا هشت منجر به نامطلوب شدن شرایط جاده شده بود که در همین راستا نسبت به بهسازی مسیر و ترمیم آن اقدام شده است.

وی یادآور شد: از مجموعه سه کیلومتر روکش آسفالت تاکنون ۲ کیلومتر آن به اتمام رسیده و مابقی آن نیز بزودی تکمیل و در اختیار مردم جزیره شیف، سرمایه‌گذاران مجتمع بندری نگین و سایر شرکت‌های پیرامونی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما