شناسهٔ خبر: 67818359 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حزب‌الله: جبهه‌های پشتیبانی غزه معادلات جدیدی را رقم زده‌اند

تهران- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در اظهاراتی از ورود جبهه‌های پشتیبانی نوار غزه در منطقه به مسیری جدید در زمینه رویارویی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، عراق و یمن در مسیر جدیدی قرار گرفته‌اند و معادلات میدانی جدیدی را رقم زده اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم از طریق این معادلات بتوانیم فشار بر دشمن اسرائیلی برای توقف تجاوز را افزایش دهیم؛ چراکه تشدید حملات و فشار میدانی تنها راه تحقق این هدف است.

شیخ قاووق ادامه داد: هر چه بیشتر حمله کنند، پاسخ مقاومت شدیدتر خواهد شد و مقاومت تا رسیدن به اهداف خود یعنی توقف تجاوز به غزه به نبرد ادامه می‌دهد و تهدیدهای اسرائیل به هیچ وجه واقعیت میدان را تغییر نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی نتوانست جبهه جنوب لبنان را متوقف کند و شهرک نشینان را به شهرک‌های خود بازگرداند. دشمن همچنین در جبهه یمن و حفاظت از کشتی‌ها و در جبهه عراق ناکام ماند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما