شناسهٔ خبر: 67816538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور از پتروشیمی لردگان بازدید کرد

پورخاقان خطاب به مدیران سایت پتروشیمی: تخصص بر بومی گزینی ارجحیت دارد، نیرو‌های متخصص بومی را تربیت کنید. 

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان پس از بازدید میدانی از سایت پتروشیمی لردگان واقع در شهرستان فلارد گفت: پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در لردگان اتفاق افتاده است و در منطقه فلارد، پتروشیمی با عظمتی احداث شده است.

وی به وضعیت پتروشیمی فلارد اشاره و بیان کرد: نظم حاکم و شاکله ساختار در پتروشیمی لردگان در تلاش است که چرخ تولید بچرخد که این موضوع ستودنی است. در سال جهش تولید انتظار می‌رود تا شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این مجموعه مهم پتروشیمی باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه بیان داشت: اینکه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش تولید در پتروشیمی لردگان در سایه همت و مدیریت مدیران اتفاق افتاده بسیار ارزشمند است، اما انتظار می‌رود باتوجه به خواسته مقام معظم رهبری و تاکید بر جهش تولید، بیش از سال گذشته افزایش تولید را داشته باشید.

وی گفت: دغدغه‌ها و نوع رفتاری مردم منطقه را کاملا می‌شناسم مردم لردگان سالم و در عین حال با نشاط کاری بالا هستند؛ هر چه کارخانه‌های تولیدی توسعه یابد و صنایع دیگر ایجاد شود شاهد کاهش میزان بیکاری جوانان خصوصا نیروهای بومی منطقه می‌شود؛ جوانی که شغل داشته باشد دلگرمی خوبی نسبت به آینده خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان درباره ۸۸ درصد بومی گزینی در پتروشیمی لردگان یادآور شد: بومی گزینی بسیار خوب و مهم است؛ بالاتر از ۷۷ درصد شاغلین در پتروشیمی بومی خود منطقه هستند؛ امر تخصص بر بومی گزینی ترجیح دارد، ما باید در تلاش باشیم تا متخصص بومی تربیت کنیم.

وی در خصوص تعدیل نیرو در پتروشیمی گفت: مسئولان پتروشیمی لردگان خوب عمل کرده اند اما باید نیروهای خود را حفظ کنند و حقوق و شأن افراد حفظ شود. بکارگیری نیرو‌های تعدیل شده در خط‌های تولیدی را در دستور کار قرار دهید.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره نام پتروشیمی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت‌های که در منطقه وجود دارد عنایت داشته باشید که نام پتروشیمی، اسم مکانی نباشد؛ نامی نامگذاری شود که فراگیر در استان باشد و همه بتوانند استفاده کنند.

وی در زمینه ضرردهی پتروشیمی گفت: این پتروشیمی ۴۰ هزار سهام دار دارد، در تلاش عوامل پتروشیمی سودآوری قطعا افزایش خواهد یافت.

پورخاقان در خصوص بدهی‌های گاز، برق و آب این پتروشیمی گفت: باید با تلاش مضاعف، مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما