شناسهٔ خبر: 67816408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در آسیا باید ورزشگاه جدید معرفی کنند

محمدامین شهسواری

رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید با توجه به مشکلات ورزشگاه آزادی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا باید ورزشگاه جدید معرفی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی تارقلی‌زاده، رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قرقیزستان در نخستین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی اظهار کرد: احتمال تغییر محل این بازی وجود دارد و به AFC اعلام کردیم که در حال بازسازی ورزشگاه آزادی هستیم. امروز این موضوع را نهایی می‌کنیم و ورزشگاه میزبان را معرفی می‌کنیم. فکر می‌کنم ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برای ما بهترین گزینه باشد اما ورزشگاه امام رضا را هم مد نظر داریم.

او درباره اینکه پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا در کدام ورزشگاه میزبان رقبا خواهند بود؟ هم گفت: پرسپولیس و استقلال مسئول هستند و خودشان باید ورزشگاه معرفی کنند. ما ورزشگاه‌های زیادی در کشور داریم. باید خودشان با ورزشگاه‌ها مذاکره و توافق کنند. پیش از این ورزشگاه‌ آزادی را معرفی کرده‌ بودند. در این زمینه باید خرد جمعی باشد تا کار جمع شود. منتظر هستیم که استقلال و پرسپولیس ورزشگاه معرفی کنند. ورزشگاه تختی شرایط خوبی دارد و برنامه داریم که VAR را در آنجا تست کنیم.

وی درباره اینکه اگر بازی تیم ملی یا استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار شود، زنان حق ورود به ورزشگاه را خواهند داشت یا خیر؟ هم گفت: بندی در فیفا داریم که به تبعیض برمی‌گردد. اگر چنین کاری کنیم (زنان نتوانند وارد ورزشگاه شوند) احتمالا با محرومیت روبرو می‌شویم. باید این موضوع را حل کنیم. آنها خواهران و مادران ما هستند. وزارت کشور همکاری لازم را انجام داد و در تهران و اصفهان بانوان وارد ورزشگاه شدند و فکر می‌کنم این موضوع در مشهد هم رخ بدهد.

انتهای پیام

نظر شما