شناسهٔ خبر: 67816338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خرید جدید سیتی پپ را ذوق‌زده کرد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:پپ گواردیولا خوشحال است که سیتی ساوینیو را جذب کرده و از توانایی‌های تکنیکی او ستایش کرد.به گزارش "ورزش سه"، امسال نوبت ساوینیو بود. سیتی جک گریلیش، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه، را در سال 2021 گرفت، با خرید ارلینگ هالند در سال 2022، رویای بزرگ پپ برای داشتن یک مهاجم نوک بزرگ به واقعیت تبدیل شد و در سال 2023، سیتی "یوشکو گواردیول" و "جرمی دوکو" را به خدمت گرفت. 

منچسترسیتی برای اینکه بتواند در فصل آینده سطح خود را کمی بیشتر بالا ببرد، یکی از بهترین وینگرهای جوان دنیا را به جمع خود اضافه کرد. بازیکنی که متعلق به سیتی بود ولی فصل قبل برای خیرونا بازی کرد. او برای خیرونا بازی‌های درخشانی انجام داد و مربی این تیم گفته بود با دیدن ساوینیو در روز اول تمرین باور نمی‌کرد چنین بازیکنی در خیرونا حضور دارد.
2057677
جالب اینکه ساوینیو توانسته خیلی زود پپ را نیز شیفته خود کند. مربی اسپانیایی در تمجید از او گفت: «ساوینیو می‌تواند در هر دو جناح، وینگر چپ، وینگر راست و حتی می‌تواند در وسط زمین بازی کند. اما ما به طور خاص در کناره‌ها به او نیاز داریم. در تک به تک‌ها او ویرانگر است و من را به وجد می‌آورد.»

پپ ادامه داد: «ما وینگرهای کمی داریم که می‌توانند در هر دو جناح بازی کنند. اگر به وینگرهای تخصصی تیم، جک گریلیش، ژرمی دوکو و اسکار باب نکاه کنیم، متوجه می‌شویم که دو نفر اول در سمت چپ بسیار بهتر عمل می‌کنند و سومی در سمت راست همین کار را انجام می‌دهد. ساوینیو اینجا تفاوت را رقم می‌زند.»

برچسب‌ها:

نظر شما