شناسهٔ خبر: 67816115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

حرم مطهر امام خمینی آماده‌ برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از آحاد مردم شهید پرور و خانواده های شهدا برای حضور در مراسم کنگره شهدای استان تهران درحرم مطهر امام خمینی(ره) در روز پنجشنبه دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار قربان محمد ولی زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: کنگره شهدای استان تهران از سال ۱۴۰۱در قالب سرکشی و دیدار از خانواده محترم شهدا، جمع آوری آثار و اسناد شهدا و همچنین سرگذشت پژوهی شهدا و در قالب برگزاری یادواره های خانگی آبروی محله و شهرستانی و قشری را برگزار کردیم.

حرم مطهر امام خمینی آماده‌ برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: همچنین یادواره های شهدای دانش آموزی در سطح شهرستان های استان تهران و همچنین تولید کتاب و آثار شهدای عزیزمان و نمادها ،عکس ها ، نشان شهرها را در سطح شهرستان های استان تهران داشتیم که الحمدلله امروز شاهد این نمادها در سطح شهرستان استان تهران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در اجلاسیه نهایی کنگره ۱۲هزار شهید شهرستان های استان تهران قریب به ۵۰۰یادواره شهدا شکل گرفته است و برای حضور مردم عزیزمان ۱۲ اجلاسیه شهرستانی در شهرستان های استان تهران برگزار شده است و هم اکنون که در آستانه اجلاسیه نهایی کنگره شهدا هستیم شهدای گردان های لشکر ۱۰سپاه سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس در محل ستاد سپاه سیدالشهدا تعدادی از گردان های آن دوران در این مکان هیئتشان دایر است.

وی در پایان افزود: کنگره و اجلاسیه اصلی ما در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) روز پنج شنبه ۴مرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۹برگزار خواهد شد، از مردم عزیز و شریف کشورمان خاصه استان تهران خانواده های محترم و معظم شهدا ،مسئولین لشکری و کشوری استان دعوت می کنیم انشا الله در این برنامه حضور به هم برسانند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

نظر شما