شناسهٔ خبر: 67815089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر اطلاعات: ۲۰ تروریست اعم از سران ارشد و نیروهای عملیاتی بازداشت شدند

حجت‌الاسلام خطیب گفت: به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که مدیون گزارشات مردمی است.  حجت‌الاسلام خطیب گفت: به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که مدیون گزارشات مردمی است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با حضور خبرنگاران گفت:باید از  تلاش‌ها و همکاری‌های شما عزیزان که با مجموعه‌های امنیتی در  دورانی پرفراز و نشیب و فعال داشتید تشکر  و‌سپاسگزاری کنم.

وی افزود: بعد از بیانیه‌ای که اخیرا وزارت اطلاعات داد، با همکاری و همراهی که هیات ها و مجموعه‌های  فرهنگی و نیز هوشیاری مردم داشتند، موفق شدیم به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که مدیون گزارشات مردمی است. 

وزیر اطلاعات تاکید کرد: حدود ۱۲ نفر از آنها ، افراد عملیاتی بودند  که برای عملیات به داخل کشور آمده بودند و دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بوده و وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه نیستند.

درحال تکمیل

نظر شما