شناسهٔ خبر: 67815072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلمب ۱۰ واحد ضایعاتی متخلف در البرز ‏

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت که در اجرای طرح پاکسازی صنوف ‏ضایعاتی این استان ۱۰ ‏واحد متخلف پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز چهارشنبه اظهار کرد : به منظور پیشگیری از خرید و فروش اموال مسروقه در صنوف ضایعاتی، طرح پاکسازی مراکز ضایعاتی در سطح استان با مشارکت کلانتری ها و پلیس های تخصصی به اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح از ۲۲۱ ضایعاتی بازدید به عمل آمد که ۱۰ واحدآنها پلمب و برای ۲۱ واحد دیگر اخطاریه پلمب صادر شده است ؛ در این زمینه ۶ نفر نیز دستگیر شدند.
شجاعی یادآور شد: شهروندان در خرید اموال دست دوم از دست فروشندگان دوره گرد دقت کرده و از معامله با افراد مشکوک خودداری کنند.

‎ رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ‏کشف ۱۲ ‏فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

پلمب ۱۰ واحد ضایعاتی متخلف در البرز ‏

شجاعی گفت: در پی سرقت های داخل خودرو در یکی از مناطق شهرستان کرج شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:ماموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی ۲ سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کردند.
شجاعی با اشاره به اینکه این متهمان به دلیل مصرف مواد مخدر اقدام به سرقت و فروش اموال سرقتی می کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما