شناسهٔ خبر: 67814937 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سردار نائینی:

باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد

سخنگوی سپاه گفت: امروز کار روابط عمومی سپاه در مقابل یک آرایش صف‌آرایی شده و فشرده رسانه‌های جهانی در جنگ روایت‌ها معنا دارد و باید برد عملیات رسانه‌ای ما متناسب با سپاه مقتدر مردمی امروز باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار علی‌محمد نائینی سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) در آیین معارفه خود ضمن تشکر از اقدامات سردار رمضان شریف برای تبیین اقدامات سپاه در عرصه رسانه گفت: مجاهدت‌های متنوع و پر شمول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه سطوح نیاز به یک نظام و ساختار حرفه‌ای به روز و مقتدر اطلاع رسانی دارد. لذا همه باید برای ارتقاء این جایگاه کمک کنیم.

وی افزود: روابط عمومی سپاه باید هویت ساز بوده و ساختار و راهبرد قدرت سازی از ظرفیت‌های سپاه داشته باشد. موفقیت روابط عمومی سپاه در تعامل و هم افزایی با فرماندهان محترم سپاه و جامعه رسانه‌ای کشور است.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران ضمن تاکید بر لزوم همکاری همه بخش‌های سپاه در راستای پیشرفت اطلاع رسانی تاکید کرد: کمک قرارگاه رسانه برای من بسیار حائز اهمیت است. قطعاً معاونت فرهنگی سپاه، دانشگاه جامع امام حسین و معاونت‌های تبلیغات سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سایر عزیزان باید به بنده در این مسئولیت کمک کنند.

وی افزود: امروز کار روابط عمومی سپاه در مقابل یک آرایش صف‌آرایی شده و فشرده رسانه‌های جهانی در جنگ روایت‌ها معنا دارد و باید تلاش کنیم برد عملیات رسانه‌ای ما متناسب با سپاه مقتدر مردمی امروز باشد.

سردار نایینی با اشاره به اینکه امروز سپاه مقتدر مردمی در همه عرصه‌ها و سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی یک مولفه جدی در معادلات قدرت است، خاطر نشان کرد: در تصویرسازی مطلوب و مقابله با تحریف مشکلات اساسی داریم و باید تلاش شود تا عملیات رسانه‌ای سپاه با حجم مجاهدت‌های مختلف سپاه تناسب پیدا کند.

به گفته وی،‌ امروز تصویری که از سپاه پاسداران در رسانه‌های غربی ساخته می‌شود با واقعیت سپاه پاسداران در اتاق‌های فکر آمریکایی متفاوت است.

وی ادامه داد: رسانه هم طیف متنوعی از ابزارهای انتقال پیام است. البته رسانه فقط منحصر به رسانه نیست بلکه فیلم، کتاب، نشریه،فضای مجازی و ده‌ها ابزار دیگر جزو رسانه هستند که هر کدام از این ابزار کارکرد و مخاطب خود را دارند و باید هدف گذاری و تولید محتوا و محصولات متنوع داشت.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جامعه رسانه‌ای ما در مرکز یک میدان جنگ واقعی و جاری قرار دارد که در این جنگ دشمن همه ابزارهای خود را به میدان آورده است.

نظر شما