شناسهٔ خبر: 67814403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهاجم منچسترسیتی در تیررس اتلتیکومادرید

اتلتیکومادرید به‌شدت به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی برای فصل جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، خولیان آلوارس در حال حاضر برای حضور در بازی‌های المپیک در پاریس به سر می‌برد. او یکی از بازیکنانی است که خاویر ماسکرانو به المپیک پاریس برده است. اولین بازی تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و انتظار می‌رود آلوارس در ترکیب ثابت تیمش باشد.

براساس گزارش The Athletic، اتلتیکومادرید برای این گلزن ۲۴ ساله ۷۰ میلیون یورو ثابت به اضافه ۲۰ میلیون یورو متغیر پیشنهاد داده است. آلوارس به‌تازگی همراه با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپاآمه‌ریکا شده است و سابقه قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد.

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید، به این بازیکن بسیار علاقه‌مند است و قصد دارد او را در تابستان به خدمت بگیرد. حضور ارلینگ هالند در سیتی باعث شده است تا آلوارس فرصت کمی برای بازی داشته باشد و به همین خاطر اغلب روی نیمکت قرار دارد. مهاجم منچسترسیتی اولین بازیکن جهان فوتبال است که در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد. آلوارس ۲۳ساله فصل قبل ۴۹ بازی برای منچسترسیتی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۷ گل زد و چهار پاس گل داد.

انتهای پیام

نظر شما