شناسهٔ خبر: 67813824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد

دریافت مجوز تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا

طاهره رفعتی

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: پروژه تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا از تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به تنظیم مقرارت مالی دولت برخوردار شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا غیاثی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه فاضلاب آستارا، اظهار کرد: مجوز استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ جهت تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر آستارا اخذ شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت زیست محیطی، تسریع در تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان احجام باقیمانده این طرح را شامل ۹۰ کیلومتر شبکه فاضلاب بهداشتی و خط انتقال، احداث و تکمیل ۱۵ باب ایستگاه پمپاژ و منهول پمپ و تکمیل احداث تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۶۳۰۰ متر مکعب در شبانه روز با اعتبار مورد نیاز بالغ بر ۲۸۰۰ میلیارد تومان دانست.

غیاثی تصریح کرد: نظر به محدودیت منابع اعتباری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، این شرکت استفاده از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانکی را در قالب ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به تنظیم مقرارت مالی دولت، جهت تکمیل طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب آستارا، در دستور کار خود قرار داده است و با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز استفاده از تسهیلات پیشگفته از سازمان برنامه و بودجه کشور شده است.

وی ضمن اشاره به این نکته که با تکمیل طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر آستارا، ۳۲ هزار نفر از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد، گفت: امید است با تحقق انعقاد تفاهم‌نامه و دریافت تسهیلات بانکی از بانک‌های ذیصلاح، شاهد تسریع در تکمیل پروژه‌های تعریف شده در طرح فوق باشیم.

انتهای پیام

نظر شما