شناسهٔ خبر: 67813773 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انعقاد تفاهمنامه علمی موسسه کار و تامین اجتماعی و معاونت توسعه منابع وزارت تعاون

تفاهم نامه همکاری علمی دوجانبه میان رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور صولت مرتضوی به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار در تفاهمنامه‌ای با موسسه کار و تامین اجتماعی، همکاری‌های علمی و پژوهشی میان این دو بخش را با حضور وزیر کار تعهد داد.

«شهرام محمدی» (رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی) در نشست امضای این تفاهمنامه گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای بخشنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص گسترش فعالیت‌های علمی و اجرای پژوهش‌های کاربردی تقاضامحور در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمک به ارتقای نظام تصمیم‌سازی و تصمیم گیری جامعه هدف منعقد شد. 

وی، مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه را حمایت متوازن مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی، حسب نیازسنجی مستمر و اولویت‌های پژوهشی شناسایی شده در موسسه کار وتامین اجتماعی از واحدهای تخصصی وزارتخانه عنوان کرد. 

محمدی، کمک به هدایت طرح‌های پژوهشی به سمت نیازهای پژوهشی اولویت دار دستگاه و استفاده بهتر از ظرفیت‌های متقابل را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد. 

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی ارتقاء ظرفیت‌های علمی - پژوهشی مشترک، کمک به پیوند دانش و سیاستگذاری و ارزیابی و پایش سیاست‌ها و برنامه‌های سازمانی را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه بیان کرد. 

این تفاهم نامه در بیست و هشتمین نشست شورای معاونین وزارتخانه به امضای «شهرام محمدی» رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی و «سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

انتهای پیام/

نظر شما