شناسهٔ خبر: 67813672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به توافق با باشگاه ایرانی نزدیک هستیم؛

مدیر سوچی و مصاحبه تازه در مورد پرسپولیس

مدیر ورزشی باشگاه سوچی بار دیگر اعلام کرد این باشگاه به توافق با یک باشگاه ایرانی برای فروش یحیی عطیةالله نزدیک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در ساعات گذشته اخباری در رسانه‌های عربی مطرح شد که در آن اعلام شده بود یحیی عطیةالله، مدافع مراکشی سوچی روسیه، به نزدیکان خود اطلاع داده است که طی چند روز آینده به قاهره سفر خواهد کرد تا انتقال خود را به باشگاه الاهلی مصر نهایی کند.

باشگاه الاهلی قصد دارد در تابستان جاری عطیةالله را به عنوان جایگزین علی معلول که دچار پارگی تاندون شده به خدمت بگیرد، اما باشگاه سوچی پیشنهاد قهرمان آفریقا برای فروش قرضی این بازیکن را رد کرده و تمایل دارد بازیکن مراکشی خود فقط به صورت دائمی بفروشد.

این در حالی است که عطیةالله مدتی قبل اردوی تیمش را ترک کرده بود تا به مراکش بازگردد و در این مدت آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه روسی، بارها اعلام کرد که باشگاه در برقراری ارتباط با این بازیکن موفق نبوده است.

2057148

با این حال وب سایت WinWin ساعتی قبل به نقل از منابع خود نوشت گزارش‌هایی که در خصوص سفر عطیةالله به قاهره در روزهای آینده منتشر می‌شود، صحت ندارد، چراکه باشگاه سوچی همچنان از فروش او به الاهلی به صورت قرضی خودداری می‌کند.

این منابع توضیح دادند که باشگاه سوچی منتظر است تا عطیةالله روز چهارشنبه در محل تمرینی این تیم حاضر شود و تصمیم نهایی در مورد آینده و مقصد بعدی خود را بگیرد.

اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه روسی نیز در این باره به WinWin گفت: ما به توافق با یک باشگاه ایرانی برای فردش این بازیکن بسیار نزدیکیم و در حال مذاکره برای فروش دائمی هستیم.

2055328

او توضیح داد: الاهلی همچنان می‌خواهد این بازیکن را به صورت قرضی بخرد، اما ما به دنبال فروش دائمی او هستیم. یحیی تا چند روز دیگر به سوچی خواهد آمد و ما در مورد آینده او تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

این وب‌سایت همچنین تاکید کرد در قرارداد یحیی عطیةالله با سوچی بند فسخی وجود دارد که به وی اجازه می‌دهد در صورت سقوط این باشگاه به دسته دوم (که اتفاق افتاده است) در ازای پرداخت دو میلیون یورو از این تیم جدا شود.

لازم به ذکر است که عطیةالله یکی از بازیکنان مدنظر خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس، است و به همین دلیل سرخ‌ها در تلاش هستند تا برای جذب این بازیکن با باشگاه سوچی به توافق برسند.

نظر شما