شناسهٔ خبر: 67812681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل ورزش وجوانان استان چهارمحال وبختیاری :

خانه جودو شهرکرد بعد از سه دهه جان تازه ای گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری گفت: باهمت و تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان، خانه جودو استان بعد از سه دهه و با توجه اینکه تاکنون تعمیرات نداشته است، در تابستان سال جاری بهسازی و نوسازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال ‌و بختیاری  با اشاره به فرسوده بودن خانه جودو استان طی سه دهه گذشته عنوان کرد: در راستای ایمن سازی و زیباسازی خانه جودو استان، سیستم گرمایشی، سرمایشی، سیستم های روشنایی، سقف های کاذب آن بطور کامل تعویض و دیواره های سالن رنگ آمیزی و زیبا سازی و ورودی سالن بهسازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد:  سالن خانه جودو استان قدیمی‌ترین و اولین سالن احداثی شهرکرد است و قهرمانان زیادی از این سالن ورزشی پا به عرصه های ملی و بین‌المللی گذاشتند.

محمود سلیمی افزود: در راستای ایمن سازی و افزایش کارایی خانه جودو استان، خود را موظف به بازسازی و تعمیر کامل آن دانستیم و این امر مهم بصورت مطلوب انجام و خانه جودو استان آماده بهره‌برداری و استفاده ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی است

محمود سلیمی نشاط اجتماعی، ارتقای سلامت عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را مزایای توسعه ورزش برشمرد و گفت: با توسعه ورزش، شادابی و نشاط در جامعه افزایش می یابد.

46

نظر شما