شناسهٔ خبر: 67812137 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

وضعیت بازار اجاره در قلب تهران

بررسی بازار رهن و اجاره خانه در محله یوسف آباد که در منطقه ۶ و مرکز تهران قرار دارد نشان می‌دهد که به طور متوسط، برای رهن هر مترمربع از آپارتمان نوساز در این محله، ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان، بودجه، نیاز است.

صاحب‌خبر -

بررسی بازار رهن و اجاره خانه در محله یوسف آباد که در منطقه ۶ و مرکز تهران قرار دارد نشان می‌دهد که به طور متوسط، برای رهن هرمترمربع از آپارتمان نوساز در این محله، ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان تعیین می‌شود.

به گزارش اکوایران، بازار خریدوفروش همچنان بی‌رمق است؛ بازار اجاره، اما نسبت به بازار فروش از جنب‌وجوش بیشتری برخوردار است، با این وجود بازار اجاره در مقایسه با سال‌های گذشته، شاهد مراجعه‌کننده کمتری است؛ چراکه اغلب مستاجران قرارداد خود را تمدید می‌کنند.

بررسی بازار رهن و اجاره خانه در محله یوسف آباد که در منطقه ۶ و مرکز تهران قرار دارد نشان می‌دهد که به طور متوسط، برای رهن هر مترمربع از آپارتمان نوساز در این محله، ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان و برای رهن هرمتر از آپارتمان غیر نوساز و با امکانات، ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان تعیین می‌شود؛ البته برخی نیز بسته به امکانات کمتر و قدمت بیشتر ملک خود، با رقمی پایین‌تر از این ارقام ملک خود را اجاره می‌دهند.

برای رهن کامل واحدی ۵۰ متری در این محله، دست‌کم باید ۸۰۰ میلیون تومان بودجه داشت، آپارتمانی با این متراژ و ۲۵ سال ساخت و بدون پارکینگ، با ۸۳۰ میلیون تومان رهن کامل و واحدی ۴۰ متری و ۹ سال ساخت، با ۶۵۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شود.

در این محله، آپارتمانی ویلایی، با ۱۶۰ مترمربع زیربنا و ۲۷ سال عمربنا و دارای پارکینگ و انباری، با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رهن کامل و واحدی با ۳۹۰ مترمربع زیربنا و ۲۲ سال عمربنا، داراری پارکینگ و انباری، یا یک میلیارد ودیعه و ۲۴۰ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره انواع آپارتمان در محله یوسف آباد را مشاهده کنید: 

وضعیت بازار اجاره در قلب تهران

نظر شما