شناسهٔ خبر: 67812134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان ساری:

کانون‌های گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت ایجاد اشتغال در بخش چهاردانگه را دارد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری گفت: کانون‌های گردشگری و صنایع‌دستی در منطقه چهاردانگه از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت برخوردار است.

صاحب‌خبر -

قاسم قادری امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران از ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی و افزایش سطح مهارت در بخش چهاردانگه خبر داد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه کانون‌های گردشگری و صنایع‌دستی در منطقه چهاردانگه از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت برخوردار است، افزود: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، می‌تواند زمینه افزایش سطح رفاه و رونق اقتصادی در منطقه را فراهم کند.

او با اشاره به این مطلب که در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تعاملات ایجاد شده با کمیته امداد، راهبری شغلی اولویت با هنرجویان و صنعتگران صنایع‌دستی و گردشگری به ویژه مددجویان کمیته امداد است، گفت: تلاش بر این است اقداماتی از قبیل تهیه مواد اولیه، آموزش، صدور مجوز، پرداخت تسهیلات و بازاریابی و فروش در قالب راهبری شغلی انجام شود.

قادری تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، بخش چهاردانگه دارای ۷۵ هنرمند صنایع‌دستی و ۵۵ فعال گردشگری دارای مجوز و حدود ۱۸۰۰ مددجوی کمیته امداد است که می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما