شناسهٔ خبر: 67812129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال اعلام کرد؛

فعلا ۵ ورزشگاه لیگ یکی ایراد دارند/ بلیت کاغذی فروخته نمی‌شود

ابوالفضل نفر

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ایراد داشتن پنج ورزشگاه خبر داد و گفت که هفته آینده باقی ورزشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

امیر حسین فراهانی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تاریخ قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ یک گفت که فردا تاریخ دقیق مراسم قرعه‌کشی لیگ مشخص می‌شود.

او در خصوص ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یکی و در پاسخ به این سوال که شرایط مناسبی دارند یا خیر؟ به ایسنا گفت: ارزیابی استادیوم‌ها را آغاز کرده‌ایم و تاکنون ۵ ورزشگاه را مورد بررسی قرار داده‌ایم. ایرارداتی وجود داشت که برای باشگاه‌ها ابلاغ کردیم تا آنها را برطرف کنند. هفته آینده باقی ورزشگاه را خواهیم دید و مشکلاتشان را بررسی و به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

فراهانی در پاسخ به این سوال که کدام ورزشگاه‌ها ایراد داشت، گفت: شهدای نوشهر، تختی آبادان، صباشهر، عضدی رشت و وحدت آستارا ورزشگاه‌هایی بودند که آنها را بررسی کردیم و ایراد داشتند. عمدتا بحث زمین چمن آنهاست و ایرادهای ساختاری وجود دارد. در ورزشگاه نوشهر و عضدی بحث چمن، فاصله نیمکت‌ها و جایگاه ورود و خروج تماشاگران و آمبولانس بود که باید اصلاح شود. ورزشگاه آستارا مشکلات ساختاری داشت و تختی آبادان هم با توجه با این که لیگ برتری است باید چمنش بهتر شود. ایرادات ورزشگاه‌ها را به باشگاه‌های لیگ ابلاغ کردیم تا برای بهتر شدن آن دست به کار شوند و در لیگ به مشکل نخورند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در مورد نحوه بلیت فروشی در فصل جدید عنوان کرد: تصمیمی که به همراه ستاد ورزشگاه‌ها گرفتیم قرار بر این است که در فصل جدید رقابت‌ها بلیت فروشی به صورت کاغذی نداریم و تمام ورزشگاه‌ها باید سامانه ایجاد کنند تا تمام بلیت‌های اینترنتی فروخته شود. با توجه به اینکه این موضوع را فصل گذشته هم اعلام کردیم، تعدادی از تیم این اقدام را انجام دادند اما امسال سامانه را برای تمام ورزشگاه‌ها اجبار کردیم.

فراهانی در خصوص شرایط تیم‌ها در لیگ یک و دریافت نکردن مجوز ملی برخی تیم‌ها اظهار کرد: دریافت نکردن مجوزها به کمیته انضباطی مربوط است و آنجا تصمیم گیری می‌کنند. امسال در لیگ یک بحث مالکیت داریم. طی تماسی که با تیم‌ها داشتم، باشگاه آبی پوشان جنوب و کویر مقواست که وضعیت مالکیت نامشخصی دارند و ممکن است واگذار شوند. باقی تیم های حاضر در لیگ یک اعلام آمادگی کردند و بحث واگذاری نیست. دو تیم آبی پوشان و کویر مقوا تا هفته آینده وضعیت خود را اعلام می‌کنند و بین ۲۰ تا ۲۳ مرداد با ۱۸ تیم برای قرعه‌کشی فصل جدید آماده می‌شویم.

انتهای پیام

نظر شما