شناسهٔ خبر: 67812091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گزارش عملکرد ۳ ساله دولت سیزدهم

منصوری: احیاگران واحدهای اقتصادی شکل گرفت

هادی فرهنگ زاد

معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: در دولت سیزدهم احیاگران واحدهای اقتصادی شکل گرفت. در زیرساخت‌ها و لوازم این احیا اتفاقات خوبی افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جلسه چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ هیات دولت با ارائه گزارش عملکرد در سه سال اخیر، دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: در حوزه نهضت احیای واحدهای اقتصادی حدود ۱۰ هزار واحد نیمه کاره به بهره‌برداری کامل رسید. که رکوردی منحصر به فرد است. این واسطه ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم به تعداد ۲۲۵ هزار نفر ایجاد شد. ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان از سرمایه‌های مردم احیای شد.

وی ادامه داد: احیاگران واحدهای اقتصادی شکل گرفت. در زیرساخت‌ها و لوازم این احیا اتفاقات خوبی افتاد. ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تحت عنوان اوراق گام با کمک وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در زنجیره تولید قرار گرفت. در صنعت پتروشیمی ۱۳۰ هزار میلیارد برای اولین بار در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفت که قله‌زنی این دولت بود.

معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: در حوزه معاونت توسعه روستایی نیز راه آسفالت حدود ۷۰۰۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۳۵ همت انجام شد. در داخل روستاها در ۱۵ هزار با ۲۰ همت آسفالت شد. در آبرسانی بیش از ۶۰۰۰ روستا با ۳۰ همت آبرسانی شد. ۶۷۰۰ روستا با ۳۰ همت گازرسانی شد. ۲۸ هزار و ۵۲۷ پروژه در ۲۶ هزار روستا انجام شد.
انتهای پیام

نظر شما