شناسهٔ خبر: 67811468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

مجمع سالیانه سازمان ورزش برگزار شد؛

مجمع سالیانه سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد

مجمع سالیانه سازمان ورزش شهرداری تهران به ریاست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری پایتخت، مجمع سالیانه این سازمان با هدف رسیدگی به صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ سازمان ورزش برگزار و طی آن، توکلی زاده از عملکرد خوب سازمان تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه که دوم مرداد ماه در سالن کنفرانس دفتر شهردار تهران برگزار شد، "موسسه اطهر" به عنوان حسابرس شورا با قرائت گزارش مالی سازمان، این عملکرد را منصفانه و مطلوب ارزیابی کرد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز ضمن ابراز مسرت از منصفانه بودن گزارش مالی سازمان، به شرح اقدامات انجام شده طی سال گذشته در بخش های مختلف از جمله اورهال (بازآمدسازی) مجموعه های ورزشی، بازگشایی مجموعه های تعطیل شده، برگزاری رقابت‌ها و رویدادهای ورزش شهروندی از جمله رقابت‌های فراگیر قهرمان شهر و ... پرداخت.

این همه در حالی است که سازمان ورزش شهرداری تهران، اولین سازمان زیرمجموعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت بود که نسبت به برگزاری مجمع سالیانه خود اقدام کرد.

همچنین در پی اعلام خبری مبنی بر این که سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان سازمان برتر در بستن حساب‌های مالی معرفی شد، لطف اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت، طی نامه ای خطاب به حسین اوجاقی با اشاره به ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران در ارتباط با عملیات بستن حساب‌های سال مالی ۱۴۰۲ (از بین سازمان‌ها و شرکت‌ها) اظهار داشت: «آن واحد موفق به کسب رتبه برتر در این حوزه شده است. از این رو از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه مدیران، پرسنل و دست اندرکاران مرتبط با این عملیات که در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، ایجاد انضباط و شفافیت مالی انجام شده است٬ قدردانی می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما