شناسهٔ خبر: 67811159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

همه ادعا‌های زاکانی دروغ بود، خبری از اتوبوس و تاکسی نیست

سایت انتخاب

سیدمحمود میرلوحی، چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «زاکانی به‌جای اصرار بر ماندن در مسند شهرداری باید به نظر افکار عمومی و شورای شهر احترام بگذارد و کناره‌گیری کند. از مهم‌ترین منتقدان شهرداری در حال حاضر رفقای زاکانی هستند.»

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «زاکانی به‌جای اصرار بر ماندن در مسند شهرداری باید به نظر افکار عمومی و شورای شهر احترام بگذارد و کناره‌گیری کند. از مهم‌ترین منتقدان شهرداری در حال حاضر رفقای زاکانی هستند.»

سیدمحمود میرلوحی، عضو سابق شورای شهر تهران و چهره سیاسی اصلاح‌طلب، در رابطه با نقد‌های اخیری که نسبت به عملکرد علیرضا زاکانی، شهردار تهران، وارد شده است، اظهار کرد: زاکانی از ابتدا چه از نظر فنی و چه از نظر رفتاری که این پست با قواره تهران می‌طلبد، در قد و قواره این سمت نبود.

 او افزود: از ابتدا مشخص بود شیوه او به جایی نمی‌رسد، اما با این حال بخش قابل توجهی از منابع در دوران مسئولیت او به هدر رفت چرا که تمام فکر و ذکر او انتخابات ریاست جمهوری بود و گویی رسم همه شهرداران پایتخت خیز به سمت ریاست جمهوری است البته در شورای پنجم ما شرط کردیم شهردار حق ندارد وارد این وادی شود و مانع شدیم.

میرلوحی گفت: همه ادعا‌ها و گنده گویی‌های زاکانی پوچ درآمد، نه خبری از اتوبوس و تاکسی در تهران شد و نه وضعیت مطلوب است. اکنون هم اعضای شورا در آستانه استیضاح او هستند. انتصابات زاکانی صدای خودشان را هم در آورده و اکنون صد‌ها هزارنفر می‌خواهند او برود.

او تاکید کرد: به عنوان مثال رسانه همشهری همیشه برای خود جایگاهی داشته زاکانی این رسانه را هم تبدیل به بوق تبلیغاتی شخصی کرد.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: تنها دلیل حضور زاکانی در انتخابات اخیر، پزشکیان و ایجاد محدودیت برای او بود، قاضی زاده هم همینطور.

او افزود: زاکانی به جای اصرار بر ماندن در مسند شهرداری باید به نظر افکار عمومی و شورای شهر احترام بگذارد و کناره گیری کند از مهمترین منتقدان شهرداری در حال حاضر رفقای زاکانی هستند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اصولگرایان بالاخص اصولگرایان تندرو باید کنار بروند و به بازسازی جریان خود بپردازند چراکه مردم نَه محکمی به آن‌ها گفتند. به نظر می‌رسد برخی چهره‌های ضد فساد و رادیکال، چون به خلوت می‌روند کار دیگر می‌کنند و مردم هم این موضوع را به خوبی متوجه شده اند.

نظر شما