شناسهٔ خبر: 67810754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: تولید مصالح ساختمانی مزیت برجسته یزد است

یزد- ایرنا - استاندار یزد با اشاره به تولید مصالح ساختمانی و تمام تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کامل یک ساختمان در این استان گفت: این ویژگی منحصر بفرد از مزیت‌های برجسته استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد، " مهران فاطمی " در بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی" با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باعث توسعه صنعت ساختمان خواهد شد افزود: دستاوردها و محصولات تولیدی استان در صنعت ساختمان با تنوع بسیار زیاد در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری تخصصی این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: برای نخستین بار در استان انواع سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی مربوط به نمای ساختمان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

استاندار یزد با اظهار امیدواری نسبت به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بازدید شهروندان از این‌گونه نمایشگاه ها به توسعه صنعت ساختمان در استان منجر خواهد شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی، از اول مرداد ماه در قالب ۲۲ غرفه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی یزد گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت های تولیدی از استان های تهران، فارس و یزد حضور دارند و جدیدترین تولیدات و دستاوردهای خود در حوزه های سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی را در معرض دید قرار دادند.

این نمایشگاه تا چهار مرداد ماه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

نظر شما