شناسهٔ خبر: 67810298 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اختصاص ۱۹۰۰ تُن اقلام اساسی به موکب‌های اربعین تهران

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت نظام‌مندی ارایه خدمات توسط مواکب، از اختصاص بیش از یک هزار و ۹۰۰ تُن اقلام اساسی و تنظیم بازاری به موکب‌های اربعین این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از استانداری تهران، معصومه رضایی در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه کارشناسی ویژه تخصیص اقلام تنظیم بازار به مواکب در ایام اربعین حسینی (ع) ذیل ستاد عتبات عالیات استان، اظهار کرد: طبق بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تمهیدات لازم برای توزیع مناسب اقلام تنظیم بازاری شامل گوشت، مرغ، برنج و شکر میان مواکب اتخاذ شده است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، خدمت‌رسانی شایسته به زائران اباعبدالله (ع) را بسیار مهم دانست و افزود: بیش از یک هزار و ۹۰۰ تُن اقلام شامل یک هزار تُن برنج و ۹۰۰ تُن مرغ و مقادیری گوشت و شکر به مواکب استان تهران اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: برش اعلام شده توسط جهاد کشاورزی شامل مقادیر قابل توجهی اقلام مانند برنج، شکر، گوشت و مرغ برای اختصاص به موکب‌های حسینی (ع) است ضمن اینکه تخصیص کالا به موکب‌های اربعینی استان تهران با معرفی ستاد عتبات عالیات امکانپذیر خواهد بود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در تشریح جزییات بیشتر تخصیص اقلام تنظیم بازاری اضافه کرد: ضروری است که ستاد عتبات عالیات، مباشر مورد وثوق را برای کارسازی اقلام به دفتر اقتصادی معرفی کند.

وی درباره اختصاص آرد مورد نیاز موکب‌های حسینی در ایام اربعین نیز یادآور شد: آرد مورد نیاز مواکب به محض اعلام برش، توسط شرکت بازرگانی دولتی با رعایت مصوبات کمیته به متقاضیان تخصیص خواهد یافت.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از آمادگی اداره کل غله برای تامین حبوبات مورد نیاز موکب‌های اربعینی نیز خبر داد و گفت: مواکب استان تهران در صورت تمایل برای دریافت این مورد نیز می‌توانند مثل سایر کالاها با دریافت معرفی‌نامه از سوی ستاد عتبات عالیات به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما