شناسهٔ خبر: 67809434 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین؛

سرهنگ کشاورز مرد خلاءها و بزنگاه ها هستند

مسعود میرزاپور معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در آئین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج رسانه گفت: در این چند سالی که با سرهنگ کشاورز همکاری داشتم، انصافاً باید گفت که ایشان مرد بزنگاه‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ عصر سه شنبه 2 مردادماه آئین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج رسانه با حضور سرهنگ سید مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، طیب ملکی پور فرماندار قزوین، مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه استان در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم مسعود میرزاپور اظهار کرد: در این چند سالی که با سرهنگ کشاورز همکاری داشتم، انصافاً باید گفت ایشان مرد خلاءها و بزنگاه‌ها هستند. ایشان در چند سال خدمت درخشان خود خدمات و اقدامات شاخص و درخشانی داشتند که پیشتر این امور و فعالیت‌ها بر زمین مانده و مورد غفلت واقع شده بود.

وی افزود: خیلی خوشحالم جایگاهی که اکنون به سرهنگ کشاورز در سازمان بسیج هنرمندان استان تکلیف شده جایگاه پر اهمیت و موثری است و ما همه تلاش خود را برای موفقیت ایشان به کار خواهیم بست و همکاری همه جانبه خواهیم داشت.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ادامه ضمن خیر مقدم به سرگرد علی اسدالله مسوول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، برای ایشان توفیق خدمت در پیشبرد اهداف عالیه نظام را آرزو کرد.

در پایان مراسم میرزاپور با اهدای لوح سپاس از زحمات هفت ساله سرهنگ محمد کشاورز در حوزه مسوولیت بسیج رسانه استان تقدیر و تشکر کرد.

م

م

نظر شما