شناسهٔ خبر: 67809364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فرمانده صهیونیست: سنوار جایگاه جهانی یافته است

ایسنا

یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از نحوه اداره جنگ در غزه، نسبت به پیامدهای وضعیت جهانی که بنا به اذعان وی، «یحیی سنوار»، رئیس جنبش مقاومت اسلامی در غزه از آن برخوردار شده است، هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روزنامه «یسرائیل هیوم» فحوای انتقاداتی که سرتیپ «عوفر وینتر» در مجله امور نظامی منتشر کرد، بازتاب داد. این روزنامه اشاره کرد این انتقادات او پس از ممانعت از شرکتش در کنفرانسی برای خروج از این جنگ منتشر شد.

وینتر یکی از پرسنل نظامی بحث برانگیز در اراضی اشغالی محسوب می‌شود. سرتیپ وینتر قبل از اینکه توسط «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد ارتش در ماه مه بازنشسته شود، مناصب بالایی از جمله رئیس ستاد منطقه مرکزی و دستیار وزیر جنگ را برعهده داشته است.

فرمانده صهیونیست: سنوار جایگاه جهانی یافته است

عوفر وینتر

طبق گزارش «یسرائیل هیوم»، وینتر گفته است که تشخیص سازمان امنیتی درباره بحران راهبردی که اسرائیل در حال حاضر با آن مواجه است، اشتباه است.

وی افزود: شیوه‌ای که ارتش تاکنون نبرد را مدیریت کرده است، نه تنها نتوانسته بحران را حل کند، بلکه اسرائیل را به وضعیتی بسیار بدتر از آنچه در زمان شروع جنگ بود، سوق داده است.

وینتر معتقد است که یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه به عنوان صلاح الدین (ایوبی) این عصر جایگاه جهانی پیدا کرده است، زیرا این رژیم در حال مذاکره با او برای بازگرداندن اسیران خود است.

نظر شما